Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Πώς γίνεται η τοποθέτηση αντηλιακής μεμβράνης και ποια είναι η χρήση της  ;

                                   WWW.SM-PWF.COM

Τα φιμέ τζάμια στο αυτοκίνητο δεν είναι απλά μόδα αλλά κάτι πολύ περισσότερο στην πραγματικότητα. Υπάρχουν πέντε επίπεδα σκουρότητας αντηλιακών μεμβρανών.



Τα σκουρόχρωμα τζάμια που βλέπουμε σε αρκετά αυτοκίνητα είναι αντηλιακές μεμβράνες που έχουν διπλή χρήση.

Κατά κύριο λόγο προστατεύουν από τον ήλιο απωθώντας την υπεριώδη ακτινοβολία, μειώνουν τη θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο και την αντηλιά και βοηθούν στην οικονομία λόγω μειωμένης χρήσης του κλιματιστικού. Κατά δεύτερο, συγκρατούν τα σπασμένα κρύσταλλα σε περίπτωση θραύσης.

Από εκεί και πέρα η χρήση τους γίνεται και για άλλους λόγους, όπως αυτής της εμφάνισης αλλά και της διακριτικότητας. Όποια και να είναι πάντως η χρήση, αυτό που μετρά είναι η ποιότητα των υλικών και της εργασίας από ειδικευμένο προσωπικό έτσι ώστε να μην υπάρχει μελλοντικά, κανένα πρόβλημα. H τοποθέτηση δεν είναι μία απλή υπόθεση αλλά ολόκληρη τέχνη.

Έχετε όμως αναρωτηθεί πώς τοποθετούνται οι αντηλιακές μεμβράνες;
Τι εργασίες κάνει και με ποιον τρόπο ο επαγγελματίας προκειμένου να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα;

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην λεπτομέρεια και στην προστασία. Η καθαριότητα είναι σημαντική καθώς η σκόνη ''καραδοκεί'' και μπορεί να προκαλέσει προβλήματα . Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο η καθαριότητα, αλλά και οι ''χειρουργικές'' κινήσεις του τεχνικού , στοιχεία που θεωρούνται μέρος της εργασίας και απαιτούνται προκειμένου να μπορεί να δοθεί  η εγγύηση εφ' όρου ζωής. Επίσης, σημαντικό ρόλο διακατέχει και η ποιότητα της μεμβράνης που θα τοποθετηθεί. Οι μεμβράνες πρέπει να έχουν ανθεκτικές επιστρώσεις μετάλλου, αναβαθμισμένη προστασία και ύψιστα ποσοστά οπτικής ακρίβειας και απόδοσης.

Ένα αυτοκίνητο μπορεί να αλλάξει όψη σε μία περίπου ώρα και παράλληλα να σας προσφέρει την απαραίτητη προστασία. 
 
Πως γίνεται η τοποθέτηση της μεμβράνης στο τζάμι ;

Αρχικά γίνεται καθαρισμός του τζαμιού. 'Επειτα, τοποθετείται το ειδικό φιλμ πάνω στο τζάμι, με κινήσεις ακρίβειας κόβεται το φιλμ για να ταιριάζουν οι διαστάσεις στο πίσω παρμπρίζ. Στη συνέχεια, με ένα ειδικό πιστολάκι θερμαίνεται η μεμβράνη προκειμένου να πάρει τις σωστές καμπύλες. Η εμπειρία παίζει το ρόλο της σε αυτό το στάδιο γιατί το φιλμ πρέπει να γίνει ένα με το τζάμι. Με το κοπίδι κόβονται οι ακριβείς διαστάσεις της αντηλιακής μεμβράνης ,έτσι ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα από την εσωτερική πλευρά του τζαμιού. Εν συνεχεία, η μεμβράνη τοποθετείται πάνω σε μία γυάλινη επιφάνεια, το προστατευτικό πλαστικό που καλύπτει την μεμβράνη βγαίνει και είναι έτοιμη για τοποθέτηση. Το αυτοκόλλητο της εταιρείας τοποθετείται ανάμεσα σε τζάμι και μεμβράνη και δείχνει το ποσοστό σκουρότητας. Η ώρα που θα ακουμπήσει στο εσωτερικό του παρμπρίζ η αντηλιακή μεμβράνη έφτασε. Η εμπειρία είναι σημαντική για να μην γίνει ζημιά. Με ειδικά εργαλεία καλύπτεται όλο το πίσω παρμπρίζ με φιλμ έτσι ώστε να υπάρχει μέγιστη επαφή ανάμεσα σε τζάμι και μεμβράνη.Η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί και το τζάμι είναι έτοιμο να απορροφήσει την βλαβερή ακτινοβολία αλλά και να προσφέρει ομορφιά στο αυτοκίνητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου